להתחברות

השתלמות מחשבת ישראל

סיינפלד צודק

סיינפלד צודק

אי אפשר לומר לחבר את האמת
על חברתו בזמן שהם יוצאים

1
קרימר צודק

קרימר צודק

חייבים לומר את האמת לחבר על חברתו
דווקא בזמן שהם יוצאים

1
sources

אפשר ליצור ענין ומוטיבציה אצל התלמידים

 

על ידי הבאת דוגמא מחייהם – כמו למשל האם לומר את כל האמת לידיד

כאשר ניתן לחשוב על הדילמה
ולראות שהמחלוקת שלבית שמאי ובית הלל בגמרא
יכולה לעזור בפתרון הדילמה

הדיון הערוך

  • מיכאל ברמץ

    קריימר נגד סיינפלד קריימר נגד סיינפלד (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    במידה והצבעתם בעד קריימר . לחצו כאן למטה על "תגובה " ונמקו את עמדתו של סיינפלד (אי אפשר לומר לחבר… במידה והצבעתם בעד קריימר . לחצו כאן למטה על "תגובה " ונמקו את עמדתו של סיינפלד (אי אפשר לומר לחבר את האמת על חברתו בזמן שהם יוצאים) (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    במידה והצבעתם בעד סיינפלד. לחצו כאן למטה על "תגובה " ונמקו את עמדתו של קריימר (חייבים לומר את האמת לחבר על חברתו… במידה והצבעתם בעד סיינפלד. לחצו כאן למטה על "תגובה " ונמקו את עמדתו של קריימר (חייבים לומר את האמת לחבר על חברתו דווקא בזמן שהם יוצאים) (צפיה בדעה במקור)
  • אביה וייס

    מה יאמרו ב"ש וב"ה בסיפור חברתו של קריימר ? מה יאמרו ב"ש וב"ה בסיפור חברתו של קריימר ? (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    האם דעתו של סיינפלד - אי אפשר לומר לחבר את האמת על חברתו - דומה לעמדת בית שמאי או לעמדת בית… האם דעתו של סיינפלד - אי אפשר לומר לחבר את האמת על חברתו - דומה לעמדת בית שמאי או לעמדת בית הילל? נמקו (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    האם דעתו של קריימר -חייבים לומר את האמת לחבר על חברתו - דומה לעמדת בית שמאי או לעמדת בית הילל? נמקו האם דעתו של קריימר -חייבים לומר את האמת לחבר על חברתו - דומה לעמדת בית שמאי או לעמדת בית הילל? נמקו (צפיה בדעה במקור)
  • עורך

    האם יתכן שעמדתו של סיינפלד מסתדרת גם עם דעת בית שמאי וגם עם בית הלל ולהיפך - האם יתכן שעמדתו… האם יתכן שעמדתו של סיינפלד מסתדרת גם עם דעת בית שמאי וגם עם בית הלל ולהיפך - האם יתכן שעמדתו של קריימר מסתדרת אף היא עם שתי הדעות (צפיה בדעה במקור)
  • שאלה
    אודי ליאון

    תגובה לתגובה של קריימר כבית שמאי האם זה הכרחי ? במקרה של  הכלה (ציטוט באנימציה) כבר אי אפשר לשנות , הוא כבר… תגובה לתגובה של קריימר כבית שמאי האם זה הכרחי ? במקרה של  הכלה (ציטוט באנימציה) כבר אי אפשר לשנות , הוא כבר התחתן אתה! זאת לעומת המקרה של החברה הבעייתית שעדיין ניתן למנוע טעות של החבר לפני שהם מתחתנים . (הפעלת אייקון של קושיה) (צפיה בדעה במקור)